Friday, October 30, 2009

Lolly Tagged Me

01. Bekas kekasih saya adalah : kamu
02. Saya sedang mendengar : Bad Girl nyanyian Beast
03. Mungkin saya patut: bersenam.. haha..
04. Saya suka : Lolly *amek ko*

05. Sahabat-sahabat baik saya : ialah yg berada disisi saye bile saye perlu mereka
06. Saya tak paham : kenapa kena submit 2nd draft awal sgt
07. Saya kehilangan : mase
08. Ramai yang berkata : saya gedik....betol ke?
09. Makna nama saya : hazwan - pemberianku
10. Cinta itu adalah : cinta la, xkn cinta itu aiskrim kot..

11. Di suatu tempat, Seseorang sedang : buat oreo cheesecake
12. Saya akan cuba : jadi org yg baik dan mgembirakan rakan2
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : forever
14. Telefon bimbit saya : Nokia N81 pemberian kakak & abang iparku
15. Bila saya terjaga dari tidur : saya gosok gigi

16. Saya paling meluat apabila : orang itu meluat
17. Pesta/Parti adalah : party liar.. yuhuu... eh, bkn2.. ada mkn2, jmpe kwn2
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : hamster.. kalo ade guinea pig cam g-force comel gak
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : sekarang juga.. spt lolly
20. Hari ini : bukan hari raya

21. Malam ini saya akan : main facebook smpai muntah2
22. Esok pula saya akan : bangun lambat
23. Saya betul-betul inginkan : mainan Transformers segunung tinggi.. wah2.. byk duit aku..
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : memang wajahku, bukan wajah lolly.. *sure aku mati tkejut kalo muka aku muka lolly*
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : shopping la, tp arcade bes gak, leh main nari2..
26. Makanan Barat atau Jepun : everything!
27. Bilik yang terang atau gelap : terang utk siang, gelap utk malam
28. Makanan segera adalah : sedap.. x gemok pn kalo makan..
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : ntah, x igt
30. Tag ini datang dari : lolly-pop


p/s : saye mau tag anis, leen, bee, mirah

2 comments:

LoLLy~ said...

weyhhh...nie plagiarism neh..!! huhuhu...

Hazwan Samian said...

haha.. sekati r.. sape soh tag aku..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Countries Visited