Wednesday, September 9, 2009

Got Tagged II

tagged by CIk NikTim lagi.. haiii, xde keje ke die nih... nak2 je berturutan eh..

1. Ape perasaan anda sekarang?
ngantuk, baru lepas makan sahur.. Zzzzz....


2. Saya nak makan?
saya suka makan macam2.. mknn melayu, western, korea? sumbat jekk...


3. Saya tak suka?
orang tak kenang budi..


4. Impian saya?
nak collect Transformers sampai penuh 1 rumah.. hahaha.. cuma duit je xde..

5. Haiwan yg saya tak suka
Haiwan2 yang haram bagi umat Islam iaitu babi aka cik khinzir dan juga anjing.. (tp anjing comel ape...)


6. Saya harapkan?
Seperti Niktim, laptopku juga. Sangat berjasa.. Hari2 online main facebook.. lol..


7. Jika boleh putarkan mase?
Nak kembali masa g jenjalan kt Korea.. Waduh2, mesti jeles Niktim.. haha..


8. Saya pada 10 tahun akan datang?
Jadi pharmacist yang berjaya.. InsyaAllah..


9. Handphone saya adalah sebuah?
handphone la.. xkn handphoneku sebuah kereta kot..


10. Saya pernah bercinta sebanyak?
tak pernah.. single & available..


11. Saya suke pada?
K-Pop! Oyeah!!! Bleh tubuhkan K-Pop group ngn Badd0000...


12. Kawan2 saya?
takdela ramai sangat.. wuuu.. maybe terlalu memilih kawan..


13. Pernah dikhianati?
tak kot.. all seems fine..


14. Ape yg anda hendak lakukan terhadap dia?
itu persoalannya.. siapa dia?


15. Senaraikan 8 org untuk di'tag?
dah xnk tag.. tp sape2 yg penah kene tag before ni, kalau rajin, buatlah..

Cau~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Countries Visited