Sunday, October 3, 2010

My Sunday

Hari Ahad yang agak busy hari ini..

Pagi2 dah gerak pergi fetch Arissa then fetch Along pulak and after that pergi ke wedding anak auntie Sukaimah di Meru. Aktiviti hari ini banyak berkisahkan tentang makanan ye.. Dekat wedding ni, seperti biasa ada nasi minyak, ayam masak merah (sgt sedap!), daging kurma, pajeri nanas, kerabu mangga dan sate.

Arissa makan sendiri tau.. tak payah suap pun.. tapi bersepah2 la.. hihihi..


khusyuk makan sate

Arissa mengantuk lalu tidur di pangkuan Mak Long

After melantak di wedding berkenaan, kami sekeluarga ke Berjaya Times Square pula atas permintaan ibu I yg tak pernah menjejakkan kaki ke Times Square. So, ini merupakan kali pertama parents I ke Times Square. I pulak dah beribu2 kali ke Times Square untuk menonton wayang. Kalau petang2 takde kelas, maka I dgn kwn2 I selalulah naik LRT ke Jalan Hang Tuah dan jalan kaki beberapa meter ke Times Square. Itu kalau ada cerita best la kat wayang. Kalau takde cerita best, duduk bilik baca buku je *ok, itu tipu!*..

Lepas jalan2 kat Times Square, kami ke Bukit Bintang pula mencari makanan Morocco. Atas permintaan ibu I skali lg, kami pun melantaklah di Tajine Restaurant. Makanan kat sini semuanya ala Morocco. Portion mknn pun agak besar. I cuba Taejin Kofta Lamb iaitu meatball biri2 yang dihidangkan bersama roti.

Bukit Bintang

dengan Tajine Kofta Lamb

Bila dah kenyang, kami pun pulang ke Shah Alam. Before sampai di rumah, kami singgah di rumah Mak Limah iaitu sepupu umi untuk menghadiri open house. Dekat sini, I tak makan banyak pun sebab perut still full dgn makanan Morocco td. Cuma jamah mee goreng, popiah, kuih tart buah dan muffin blueberry.

3 comments:

LoLLy~ said...

makan dan makan dan makan
hazwan gemoks! hahaha

en_me said...

makan sakanns.. ehehe

Hazwan Samian said...

bese la.. makan itu best..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Countries Visited