Sunday, May 2, 2010

Sejam Bersama Si Comel Manis


Tadi pergi rumah mama Kak Kyra untuk lunch. Maklumlah, ibu bapa tiada di rumah dan anak2 pula kelaparan di rumah. Semalam dah masak, hari ni terasa malas yang amat. Nasib baik Angah telefon ajak makan kat sana.

Dalam kesempatan itu, sempat main dengan si comil manis Arissa. Mula2 masuk rumah, dia melalak. Pastu bila kitorang kerumun dia, gelak2 pulak dia. Hahaha.. So cute la my little niece nih.. Geram2.. Sebenarnya, semalam pun dah main ngn Arissa, kt McD Seksyen 3. Sempat juga merasa McFlurry Peach Mango yang baru tu.

Masa kitorang tengah sedap makan, Arissa kat dalam walker, menjerit2. Meminta perhatian gitu. Pastu Angah dukung dia, dan lepas aku habis makan, aku pulak dukung dia, bawak g main kat depan.

Inilah Arissa, semakin tembam dan besar.. Bila nak belajar jalan nih??

Arissa pakai baju Lake Toba yang nenek belikan.. Hihi..

10 comments:

LoLLy~ said...

dah x saba nak ade anak la tuh!

Iwa said...

eh, aku yg x sabar, ke ko yang oi? hahaha..

nozomi said...

rambut arissa sgt lebat!

aikasayang said...

geramnya tgk bdk cute ni...

violet VC said...

arissa bp bulan nih?

Iwa said...

arissa sudah 9 bulan lebey.. hehe..

violet VC said...

9bulan?? wah..da besa da..last tgk die mase raya kat kg...

~MawaddaH SKIS~ said...

eeeeeeeeeeeeeeee...
geramnyaaaaaaaaaaaaaa..
comel gilaaaaaaaaaaaaaaaaa...
tringin nak jumpa dia..
bwk la dia dtg imu hazwan..
boleh ko buat pharmacy lab smbil dkung arissa..
hehe

Iwa said...

haha.. xde keje aku.. bake soh mak die jaga.. aku nak main2 ngn die je..

NikTim said...

suka tgk arissa ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Countries Visited