Wednesday, June 17, 2009

Empat from Fariz...

Ko memang suka eh buat benda2 gini Fariz.. Takpe2, kali ni aku rajin sikit.. hehe..


Empat nama panggilan aku

Hazwan

Iwa

Wan

*eh, ada 3 je la*


Empat tarikh bermakna bagi aku

29 April - My birthday of course!

26 Mac - birthday Badd Eszequah

hari raya *tiru fariz*

hari2 cuti


Empat perkara yang aku buat 30 minit yang lalu

Pergi kelas

Rendam baju

Makan tengah hari

Main facebook


Empat cara buat aku happy

lepak bersama kawan2 tersayang

dapat duit

beli mainan

dapat hadiah


Empat jenis hadiah yang aku mahu pada ketika ini

Optimus Prime ROTF Leader Class yang berharga RM219.90

i-phone

Tiket penerbangan ke Korea

Duit yang banyak


Empat tempat aku nak melancong

Korea

Disneyland

Movie World

Singapore *dekat pun, tp x pernah pergi*


Empat minuman kegemaran aku

Milo ais

Limau ais

Sirap limau

Air kosong


Empat barang yang korang akan jumpa dalam bilik aku

katil

almari

poster David Archuleta *dpt time pergi showcase dulu*

tuala


Empat tempat best untuk lepak

Sunway Pyramid

Midvalley

Times Square *boleh main2*

Rumah sendiri


Empat mangsa tag hari ini

Fariz

Farah Izyan Hasrori

Gadis Teluk Intan

Gem gem




2 comments:

LoLLy~ said...

woih..!!
ngok gile..
apehal tag aku balek,hak3

Iwa said...

haha.. oih.. oih..
sekati aku lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Countries Visited