Friday, May 29, 2009

Award from Fariz...

  • Letakkan imej award di page blog anda.
  • Listkan 5 fakta penting tentang pemberi award.
  • Listkan 10 fakta atau minat tentang penerima award; diri anda.
  • Listkan bakal penerima award dan sedikit gambaran tentang mereka.

The Award Sponsor



[Farah Izyan aka Fariz]

- dia ni agak sengal.. tapi best..

- orang cakap dia gem, tp aku tak rasa dia begitu.. she look fine in my eyes..

- digosipkan dengan aku oleh Julia semata-mata aku tolong dia cuci apparatus kat lab

- dia orang Teluk Intan

- dia ni sangatlah gatal.. tak boleh nampak lelaki hensem.. nanti dia jadi cacing kepanasan..



The Award Winner


- sedang menikmati cuti semester di rumah..

- suka berjalan2

- suka bergambar juga

- suka buang masa main facebook

- suka warna hijau.. bak kata ridhwan, orang yang suka warna hijau, unik!

- suka kumpul mainan yang mahal-mahal.. melayang la duit aku..

- sedang mencari seorang lagi housemate.. interested?

- merindui rakan-rakannya di India.. marilah pulang ke pangkuanku..

- tgh addicted kat lagu Super Junior, It's You.. Hari2 wajib dengar!

- berniat untuk habiskan membaca buku Twilight & Narnia, tapi macam tak sempat jek.. hehe..


The Award Nominees

None
sebab dulu dah pernah buat, so tak nak susahkan orang lagi..

Daa~

5 comments:

LoLLy~ said...

haha
adekah ko mnganggap aku mnyusahkan...??huhu~

Iwa said...

xdela.. ko 1st timer gtu.. aku kasi can kt ko.. haha..

org laen sume da buat lame mende2 nih.. xkn nk buat 2 3 kali..

cahaya wawa said...

i like ur pic in this entry so very much.. sgt2 sukee..weee~~

LoLLy~ said...

owh eh...hee
cian aku kan =p
thx neway..!! ^_^

Iwa said...

aku pon ske je tgk gmbr aku ni.. ensem bebeno.. haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Countries Visited