Thursday, September 23, 2010

Dua hari bersama Badd

Semalam dah bercerita pasal beraya kat rumah Cipak kan? So hari ni nak story pasal outing kitorang semalam pulak. Outing ini melibatkan 6 sekawan yang cukup akrab dan tidak menimbulkan sebarang masalah dalam persahabatan.

Pada jam 8 pagi hingga Asar, I dan Badd menghabiskan banyak masa untuk tidur dan online sekali-sekala. Oleh sebab I tidur kat rumah Badd malam semalam, so segala akitiviti I serahkan kepada Badd termasuklah bila nak bertolak keluar untuk berjimba2..


Finally, kitorang decide nak keluar lepas Asar dan juga menunggu Lukman & Ajery pulang dari kelas ugama *CSU*.. Selepas solat Asar di rumah Lukman, kami berlima bertolak ke Midvalley melalui Jalan Kelang Lama. Hanya Ida seorang saja wanita sebab Bella sudahpun berada di Midvalley bersama BFFnya yang bernama Bell.

Separuh masa pertama dihabiskan untuk menemani Ajery mencari selipar lawa serta payung. Then, lepak2 kat Zen makan kek kononnya nak isi perut sebab semua tgh lapar. Tak boleh dinner dulu sebab nak tunggu Lukman buka puasa. Gigih ko puasa ek Lukman..


Then dinner kat Belanga, masakan Melayu.. Antara makanan yang diorder malam tadi ialah Nasi Kerabu Beef Tenderloin, Nasi Dagang, Nasi Goreng Belacan, Mi Kari, Mi Bandung, Lompat Tikam dan juga air pelbagai warna dan perisa. Then Bella & Bell join kitorang untuk borak2.

Ida muka bangga sebab dapat menghanjeng Badd

Bella menitiskan airmata pabila berpisah dgn Bell sebab kitorang ada agenda lain pada malam itu.


Next destination.. KAJANG...


Nak buat apa ek kat Kajang ni? Lagi hebat dan meriah dari Semenyih ke? Nak makan sate kajang?

Oh tidak.. Agenda utama kami ke sini adalah untuk berkaraoke bersama-sama untuk menghilangkan stress. Kami berkaraoke di MusicBox selama 2 jam.
persembahan pembuka tirai


Sebelum pulang ke Bukit Jalil, kami lepak2 untuk supper di maple dulu. Makan roti sardin, roti naan, roti telur dan juga burger otai..


5 comments:

LoLLy~ said...

haha,berkaraoke bersama-sama untuk menghilangkan stress? ko stress ape hazwan?? kek kat zen tuh nmpk sgt sedappppp,uwaaaaa

Hazwan Samian said...

dok kt umah lame2 pn bleh stress ape.. haha..

jgn terpedaya dgn kek2 kt zen tu.. nmpk je chantek.. tp rase bese2 je.. azsery siap dpt kek keras lg tau..

LoLLy~ said...

x sebest secret ek? lorhh, kate satu kompeni...tipu betol

Hazwan Samian said...

x sebest secret... mmg la satu company.. huhu.. mungkin zen ini pakai bahan2 murah.. haha..

cahaya wawa said...

OMGeeeee badd pakai suar gee gee die.. hehehehhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Countries Visited