Wednesday, March 4, 2009

Tagged by Apal


Rules.
+ Copy the badge and put it on your blog
+ Link and share a lil bit who gives this award to you
+ Include 10 facts bout you
+ Choose another 5bloggers to get this award
+ Tell 'em of course

Ceh, kurang asam punyal Apal.. Adeke pegi tagged aku.. Tak pasal2 kne tulis mende alah ni.. Kali ni tulis dalam BM la, baru mesra sket..

10 facts about Apal who tagged me
(10 fakta tentang Apal yang tag saya):

1. Nama dia Muhammad Naufal bin Nordin / Apal / Mayu / Kete kebal
2. Dia lagi gemok daripada aku.. Lihat saja ukur lilit pinggangnya..
3. Dia pakai spek mata.. Ala2, budak kaca mata (yeiks!)
4. Aritu 2 kali aku kuar jalan2 ngan Apal selepas dia balik dari Indon
5. Dia belajar medic di Jakarta.. Tggu la aku datang nanti Apal, ko kena belanja aku..
6. Dia merupakan roomate aku kt Cendana.. Ske gila main game.. Smpai x blaja..
7. Apal ni jenis yg x kesah, dia ikut je apa2 yg kte plan.. Cool.. Senang berkawan ngn dia..
8. Aku pernah lawan menari kat Times Square ngn Apal.. Seronok lak... rindu zaman dulu..
9. Umah Apal kt Sg. Buloh.. Tp xde pokok buloh pun kt umah die.. Teringat tym raya kt umah Apal dulu2.. makan 2-3 round, main UNO dan lain2..
10. Apal merupakan sahabatku dulu, kini dan selamanya.. =)


10 fakta tentang diriku:

1. Nama Muhammad Hazwan bin Samian aka Hazwan aka Iwa (kwn2 rapat je panggil Iwa)
2. Ske gila ngn Kpop.. X caye, cuba tny Badd.. Ske Girls' Generation, Big Bang dll..
3. Sekarang tgh obses dgn cte Boys Over Flowers yang bes gilee.... Habis Anis & Azery aku hasut utk tgk cte ni...
4. Ske bergosip ngn Anis & the gang.. Kalo ada Badd ngn Ida, bertambah2 la gosip baru.. Tidak lupa juga kpd Wawa & the gang.. Nk sebut sume ke? Xyh la..
5. Skang belajar di IMU Bukit Jalil yang serba tidak seronok.. Xde kedai makan yg bes2 dekat sini..
6. Tgh tggu duit biasiswa masuk.. Byk barang nk bli & bayar hutang ibu bapa..
7. Rindu kat Badd yang sudah lebih 6 bulan x jumpa..
8. Ske kaler hijau, tp kaler lain pun ok je.. Beg ijau, selipar ijau, kasut ijau, jeans ijau, baju ijau, modul IMU pun ijau, pencil case ijau, botol air ijau, pokok ijau (eh, xde kaitan...)
9. Tgh dlm proses menghabiskan 7 buku Narnia (baru baca 2 je pun).. Buku Bioscience ngn Physiology pn blom abes bace.. huhuhu...
10. Suka buang masa dengan edit gmbr atau video.. Lihat la koleksi gmbr dan video di Facebookku.. Hehe.. Hah, aku juga gilakan Facebook.. Beware!

5 blogger yang aku nk tag:
1. Wawa
2. Mery
3. Fazd Kamsani (perampas Siwon)
4. Aiman Maarof
5. Kembali ke Apal

hehe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Countries Visited